پوست، اولین دیوار دفاعی برای بدن و پوششی برای اندام‌های داخلی است. این پوشش، بزرگترین قسمت یا عضو بدن انسان شناخته می‌شود که صاف و یکدست بودن آن، تاثیر مستقیمی بر زیبایی افراد دارد. به گزارش Dermanet  (مجله‌ای معتبر در زمینه سلامت پوست) تاکنون بیش از 1500 بیماری مختلف پوستی یافت شده که می‌تواند به پوست آسیب برساند یا تهدیدی برای زیبایی آن باشد. عارضه‌های پوستی ناشی از بالا رفتن سن، بروز چین و چروک و… نیز از مواردی هستند که باعث ایجاد تغییرات نامطلوب در سطح پوست می‌شوند.

با وجود این مشکلات، سوال اصلی اینجاست که برای درمان ناراحتی‌های پوستی و احیاء مجدد زیبایی پوست به کدام دکتر یا متخصص مراجعه کنیم؟ کدام دکتر پوست مهارت بیشتری در تشخیص و درمان دارد یا ویژگی های بهترین دکتر پوست چیست؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

بهترین دکتر پوست در تهران

پوست از حساس ترین و گسترده ترین ساختار بدن است که وظایف متعددی را بر عهده دارد. همچنین سبب می شود تا زیبایی فرد تحت تاثیر قرار گیرد. حفظ زیبایی و شادابی پوست در افراد باعث حفظ حس جوانی و افزایش اعتماد به نفس می گردد. به همین دلیل است که امروزه پزشکان زیادی در حوزه پوست خدمات جدید و شایانی را در اختیار افراد می گذارند تا افراد از این خدمات بهره برده و زیبایی را در صورت و پوست بدن خود حفظ نمایند. تمامی این خدمات و اقدامات به منظور جوانسازی صورت و پوست انجام می شود.

ویژگی های بهترین دکتر پوست چیست؟

از مشخصه‌های اصلی یک متخصص پوست خوب و حاذق این است که مهارت و تخصص کافی را درمورد بیماری‌های پوستی و درمان آن داشته باشد. یک پزشک ماهر برای هر عارضه یا بیماری، بهترین راه حل را پیشنهاد می‌کند و قهرمانانه، طیف وسیعی از بیماری‌های پوستی مثل: آکنه، پسوزیاریس، زگیل، رزاسه، اگزما، اسکار، ترک‌های پوستی و… را درمان می‌کند.

برخورداری از صبر و تحمل بالا برای بررسی مشکلات بیمار، ارزیابی دقیق پوست و احیاء زیبایی آن از دیگر ویژگی‌ های بهترین دکتر پوست است. همچنین اخذ مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه‌های مطرح دنیا توسط دکتر پوست، می‌تواند دلیل خوبی برای بالا بودن سطح دانش و تخصص دکتر باشد.

خانم دکتر خاک سفیدی، بهترین دکتر پوست

خانم دکتر خاک سفیدی یکی از بهترین پزشکان پوست و زیبایی در تهران هستند که در نهایت صبر و حوصله، صورت مراجعه کننده را مورد ارزیابی عمیق قرار می‌دهند. در این ارزیابی، اشکالات و ناقرینگی‌های صورت مشخص می‌شود تا خانم دکتر بعد از بررسی حرفه‌ای، بهترین روش درمان را پیشنهاد کنند.

خانم دکتر خاک سفیدی با توجه به شرایط پوستی و نیازهای فرد مراجعه کننده تزریق ژل، بوتاکس، فیلر و… را با ظرافت و دقتی مثال‌زدنی انجام می‌دهند. ایشان به دلیل تجربه بسیار زیاد، تسلط فوق‌العاده‌ای بر آناتومی صورت و تزریق مواد دارند. این امر موجب شده تا نتیجه کار بسیار طبیعی و زیبا به نظر برسد و با اجزای صورت فرد همخوانی داشته باشد.بهترین کلینیک پوست در تهران

آیا می دانید امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی صورت وجود دارد.در موگه کلینیک با استفاده از آخرین روش ها و تکنیک های روز دنیا چهره شما را جوان تر خواهد کرد. برای دریافت مشاوره و تماس با شماره   02126653759 – 09904204682  تماس حاص نمایید.  همچنین می توانید ما را در  اینستاگرام دنبال کنید. 

روش های جوانسازی صورت

از جمله خدماتی که برای حفظ، ایجاد و افزایش شادابی در پوست به منظور افزایش و بازگرداند حس جوانی در افراد، انجام می شود، میکرونیدلینگ، پروفایلو، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیفت با نخ سیلوئت می باشد. هر کدام از روش های فوق با توجه به درخواست فرد برای جوانسازی صورت و پوست و شرایط فرد انتخاب و انجام می شود. همچنین ممکن است فرد خواستار ایجاد صورت و چهره ای زیبا بدن جراحی باشد، می توان با زاویه دار کردن صورت، تزریق ژل به چانه، تزریق ژل لب و تزریق ژل و بوتاکس به صورت تا حدود بسیار زیادی این خواسته را برای افراد برآورده کرد.

برخی از افراد که به موگه کلینیک به عنوان بهترین کلینیک پوست مراجعه می کنند می توانند از خدمات مزوتراپی لاغری نیز بهره مند شوند.

در موگه کلینیک تمامی این خدمات به افراد ارائه می گردد تا به زیبایی چهره و اندام مورد علاقه خودشان برسند.

تفاوت دکتر پوست با متخصص پوست چیست؟

دکتر پوست و زیبایی در واقع پزشکی زیبایی هست معادل Aesthetic medicine و متخصص پوست در واقع درمان کننده بیماریهای پوست هست. استتیک مدیسن رشته دانشگاهی در ایران ندارد و همه پزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند، باید دوره های تکمیلی را در خارج و داخل ایران گذرانده باشند. دکتر خاک سفیدی دوره های مکمل را هم در آلمان و فرانسه و هم در انجمن علمی جراحان ایران و انجمن لیزر ایران گذارنده اند و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی هستند و هر سال در معتبرترین و به روز ترین کنگره های علمی مربوط به این رشته که درکشور های دیگر برگزار می شوند شرکت می کنند.

اهمیت سلامت پوست و مو

بر هیچ کس پوشیده نیست که سلامت پوست و مو در افراد چقدر مهم است. پوست به عنوان بزرگترین و وسیعترین ارگان بدن که خط اول سد دفاعی بدن نیز محسوب می شود، از جایگاه ویژه ای بر خوردار است. داشتن پوستی سالم، در افزایش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی خصوصی و اجتماعی فرد نقش پررنگی دارد. هماهنگی اجزای صورت و فرم زیبای صورت در بالا بردن کیفیت ارتباطات فردی و شغلی بسیار مهمند؛ از این رو اهمیت دادن به سلامت پوست و مو و زیبایی تقریبا برای اکثر افراد جامعه نقش ویژه ای دارد. اولین ارتباط انسانی از طریق چهره و میمیک صورت است و رفع عیبوب صورت تا حد امکان اعتماد به نفس شغلی و فردی افراد را افزایش می دهد.

خدمات متخصص پوست مو

پزشک متخصص پوست مو، اولویتش درمان بیماریهای پوست می باشد. اگر شما مبتلا به اگزما، پسورسازیس، لیکن پلان، تومورهای خوش خیم و بدخیم پوستی، کهیر، زخم های پوستی ، حساسیت های پوستی، بیماریهای خودایمنی و حساسیتی پوستی هستید باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

خدمات پزشک پوست و زیبایی

پزشک پوست و زیبایی اولویتش بهبود کیفیت پوست سالم و فرم صورت شماست. با روشهای جوانسازی مختلف و تزریقات فیلرها فرم و چهره شما را به ایده آل ترین حالت خود شما می رساند که هم اثرات پیری در صورت شما کمتر شود و هم روند پیری پوست در شما به تاخیر بیفتد که جوانی طولانی تر و با کیفیت تری داشته باشید.

اگر شما به دنبال تزریق ژل و فیلر در صورت خود هستید، اگر به دنبال روشهای جوانسازی دور چشم و پوست صورت و گردن و دستها هستید با روشهای مختلفی مانند لیزر جوانسازی، میکرونیدلینگ، درمان جای جوش، تزریق مزوژل یا مزوتراپی باید به پزشک پوست و زیبایی مراجعه کنید.

خدمات پزشک پوست و زیباییخدمات موگه کلینیک

موگه کلینیک به عنوان بهترین کلینیک پوست دارای خدماتی شامل :

میکرونیدلینگ

در این روش با یک قلم مخصوص که یک سر آن سوزن های متفاوتی است ، کار انجام می شود، قلم های مخصوص در شکل ها و سایزهای مختلفی وجود دارد.هر شخص سری مخصوص خودش را  برای ایمنی و عدم انتقال بیماری خواهد داشت. در این روش هزاران کانال میکروسکوپی بر روی پوست ایجاد می کند و اگر با داروهای مزوتراپی ترکیب شود ، نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد .

با کمک میکرونیدلینگ می توان بسیاری از مشکلات پوستی در صورت را برطرف کرد و یا کاهش داد. برخی از کابرد های میکرونیدلینگ عبارتند از :

  • پاک کردن تاتو
  • تحریک رویش مو
  • از بین بردن لک
  • جوانسازی صورت
  • درمان اسکار و آکنه
  • درمان جای جوش

تزریق ژل پروفایلو

روش جدید جوانسازی صورت، پروفایلو هست که در موگه کلینیک این خدمت به افراد متقاضی جوانسازی ارائه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات در خصوص این روش، پیشنهاد میکنیم مقاله تزریق ژل پروفایلو را مطالعه نمایید.

زاویه دار کردن صورت

اغلب افراد برای داشتن صورتی بادامی و بیضی، عمل زاویه دار کردن صورت با روش های مختلفی را انجام می دهند. فک نیز هم چون دیگر اعضای صورت باید متقارن و هماهنگ با اجزای صورت باشد. باید گفت که زاویه دار کردن صورت از طریق کوچک کردن فک، لاغر کردن صورت و بزرگ و برجسته نمودن چانه و گونه صورت می گیرد. این فرآیند از راه تزریق بوتاکس، یا تزریق ژل و چربی، لیفت صورت با نخ یا پروتز انجام می شود.این امر هیچ گونه خطری برای فرد ندارد و عوارض جانبی نیزبه همراه نمی آورد. در موگه کلینیک با بهره گرفتن از آخرین تکینیک های روز دنیا، افراد می توانند بدون انجام جراحی زیبایی صورت، چهره ای جذاب داشته باشند.

 لیفت با نخ سیلوئت

سیلوئت یک تکنولوژی نیمه تهاجمی است که بدون انجام جراحی، بدون اسکار، بدون بخیه، بدون بیهوشی عمومی و با انجام یک کار ساده در داخل مطب انجام می شود. با این کار می توان یک جوانسازی سریع و یک لیفتینگ عالی را تجربه کرد. از این تکنولوژی می توان در خانم ها و آقایان با داشتن نتیجه مطلوب انجام داد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس یا همان سم تضعیف شده بوتولینوم که ابتدا به عنوان یک روش درمانی مورد توجه قرار گرفت . امروزه از آن برای رفع چین چروک و یا حتی پیشگیری از چین و چروک استفاده می شود. بوتاکس در سال 2002 تاییده از سازمان غذا و دارو آرمریکا دریافت نمود. بهترین روش برای افرادی بین 18 تا 64 سال است.

تزریق ژل لب

یکی از عضو های صورت که بسیار مورد توجه قرار دارد، لب ها می باشند. باریک و کوچک بودن لب ها همیشه متناسب با فرم صورت نمی باشد. بنابراین بسیاری از بانوان برای تزریق ژل و رفع این مشکل به بهترین دکتر پوست مراجعه می کنند .

لب از جمله عضوهای صورت می باشد که تاثیر زیادی بر زیبایی فرد دارد . افرادی که دارای لب کوچک و باریکی هستند به دنبال روش های حجیم کردن آن هستند . امروزه برای پرحجم کردن لب ، تزریق ژل لب انجام می شود. حجیم بودن غیرطبیعی لب در برخی افراد نه تنها باعث زیبایی فرد نمی شود بلکه ممکن است عوارض زیادی را متوجه فرد کند.

موگه به عنوان بهترین کلینیک پوست تهران می تواند، تمامی خدمات فوق را به بهترین وجه ممکن در اختیار افراد بگذارد و نتیجه مطلوبی را در اختیار افراد بگذارد. در این کلینیک از بهترین و با کیفیت ترین مواد پرکننده و مواد مورد نیاز برای انواع روش های جوانسازی استفاده می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.