اطلاعات جامع و کاربردی درباره عمل کانتورینگ صورت گرد

کانتورینگ صورت گرد

کانتورینگ صورت فقط برای صورت های لاغر نیست و برای صورت های گرد هم امکان پذیر هست.

خانم هایی که چانه عقب رفته دارند ولی صورت پری دارند هم مناسب کانتورینگ صورت هستند. می توانیم با تزریق چانه و دادن زاویه مناسب به خط فکی باعث کشیده تر شدن صورت و لاغرتر نشان دادن صورت شویم.

دریافت مشاوره برای کانتورینگ صورت گرد

    چه افرادی به زاویه سازی صورت گرد تمایل دارند؟

    معمولا خانم هایی که صورت گرد و پری دارند، تمایل دارند صورتشان کمی لاغرتر و کشیده تر به نظر برسد که برای این منظور کانتورینگ صورت های پر و سنگین با تکنیک خاصی و در نقاط ویژه ای تزریق می شود که در نهایت بعد از گذشت دو تا سه هفته، صورت فرد لاغرتر و کشیده تر خواهد شد.

    انواع روش های زاویه دار کردن صورت گرد چیست؟

    تزریق چانه در این افراد کلیدی هست. گاهی هم باید طول چانه بلند تر شود و هم برجستگی چانه به سمت جلو که در نمای پروفایل یا نیم رخ چانه هماهنگ با لب و بینی قرار بگیرد.

    بعد از چانه، ناحیه مورد بررسی خط فکی هست. با بیشتر نمایان کردن خط فکی به روش تزریق فیلر می توان صورت را از گردی خارج کرد.

    زاویه سازی صورت گرد به روش ژل چگونه است؟

    با تزریق ژل هیالورونیک اسید به نقاطی از صورت گرد می توان فرم صورت را به حالت کشیده و لاغرتری تغییر داد.

    با تزریق ژل گونه و ژل چانه می توان صورت را کشیده تر کرد.

    البته تکنیک پزشک و شناخت پزشک از زیبایی شناسی چهره و آناتومی صورت در نتیجه تعیین کننده هست.

    روش استفاده از فیلرهای پوستی در فرم دهی صورت گرد چگونه است؟

    فیلرهای پوستی در واقع فیلرهای پرکننده هستند. البته بعضی از انواع آنها خواص جوانسازی و آبرسانی هم دارند.

    با تزریق فیلر چانه، گردی صورت کمتر می شود و صورت کشیده تر خواهد شد.

    و همین طور گاهی در بعضی از صورتها تزریق فیلر گونه هم با تکنیک خاصی باعث لاغرتر به نظر رسیدن صورت همراه با تزریق فیلر چانه می شود.

    زاویه سازی صورت گرد با کانتور چگونه روشی است؟

    با کانتور صورت به روش تزریق ژل هم می توان صورت را تغییر فرم داد و صورت گرد را کانتور کرد که کشیده تر دیده شود. کانتور صورت گرد نتیجه زیبایی دارد و صورت لاغرتر به نظر می رسد.

    کانتور صورت تپل و گرد چه اهمیتی دارد؟

    وقتی با تزریق فیلر بعضی از نواحی صورت را برجسته تر می کنیم، با آرایش کردن صورت نواحی کانتور بسیار زیباتر دیده می شود و نواحی برجسته با کانسیلر روشنتر می شوند. در نتیجه چهره فرد لاغرتر و کشیده تر دیده می شود و هماهنگ تر است.

    شناخت درست پزشک از زیبایی صورت و تسلط بر آناتومی، نگرانی شما را از این موضوع کم می کند. با تزریق نقاط خاصی از صورت گرد صورت، کشیده تر دیده می شود و به هیچ عنوان پرتر و چاق تر نمی شود.

    سخن پایانی

    تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت و با توجه به فرم کلی صورت فرد برای هماهنگی بیشتر اجزای صورت، کانتورینگ صورت گفته می شود و کانتور صورت گرد و تپل با کانتورینگ صورت لاغر و کشیده متفاوت است.

    در کانتورینگ صورت گرد به ناحیه چانه بیشتر تزریق می شود و در کانتورینگ صورت لاغر زاویه سازی با تاکید بیشتر بر خط فکی تزریق می شود.

    Prev post
    بعدی post

    ارسال نظر