آشنایی کامل با بهترین و نوین ترین روش های جوانسازی پوست

جوان سازی پوست هم امروزه به عنوان یکی از راهکار های افزایش امید به زندگی و روحیه و اعتماد به نفس شمرده می شود.

حال اگر به دنبال جوانی ظاهری هستید باید علاوه بر ظاهری جوان،دلی جوان و روحیه ای سر زنده داشته باشید.

یکی از بهترین روش هایی که باعث جوانسازی می شود هم جوانسازی پوست و هم جوانسازی روحیه،ورزش است

به جز ورزش و تغذیه سالم و مراقبت های روزانه پوست، روشهای گوناگونی برای جوانسازی پوست داریم هم برای پیشگیری و هم برای وقتی که خطوط و چروک ها و افتادگی های صورت ظاهر شده اند ،داریم که می توانیم هر کدوم رو به انتخاب و سلیقه مان  و همین طور خواسته و نیازمان و پیشنهاد پزشکی که بهش اعتماد داریم ،انتخاب کنیم.این موضوع اصولاٌ برای خانم ها مسئله مهمی به شمار می رود که می خواهند  همیشه شادابی و طراوت خود را حفظ کنند، البته که آقایون هم میل به زیبایی دارند، یعنی به طور کلی انسان ها فطرتاٌ می خواهند که زیبا جلوه کنند.

 

در ادامه به انواع روش جوانسازی پوست اشاره خواهیم کرد و هر کدام را به طور مختصر توضیحی خواهیم داد تا شما مخاطبین عزیز با آن بیشتر آشنا شوید و یکی از بهترین های ش را برای خودتان انتخاب کنید، در نهایت زیبایی خود را دو چندان کنید. باور دارم که همه افراد به نوعی زیبا هستند و روش های ما زیبایی های شما را نمایان تر می کند آن هم به شیوه ای طبیعی و بدون اغراق.

انواع روش های جوان سازی پوست و خدمات رسانی کلینیک های زیبایی، عبارت اند از:

هایفوتراپی یک واژه انگلیسی است که به معنای امواج متمرکز با فراصوت شدت بالا است. یکی از روش های نوین ارائه شده در عرصه جوان سازی پگوستی محسوب می شود که به تازگی به دلیل مزایا آن طفداران بسیاری پیدا کرده است. همچنین افرادی که این عمل را تجربه کرده اند از میزان رضایت بالای برخوردارند. در این روش از امواج صوتی با شدت بالا کمک می گیرند تا این امواج وارد پوست شوند و به وسیله آن پروسه کلاژن سازی پوستن تحریک شود و شروع به فعالیت دو چندان کند. سپس با جوانی و شادابی پوست مواجه می شویم.بهترین روش برای جوانسازی پوست

سرعت نتیجه آن یکی از فاکتور های است که این روش را نسبت به دیگر روش های زیباسازی متمایز میکند.

ماندگاری بالا یآن طی 1-2 سال که می تواند به شرایط و عوامل بسیاری وابسته باشد، همینطور از روش بی تهاجم و بدون درد و خونریزی تلفی می شود.البته هایفویی مورد قبول و استاندارد است که سونوگرافی داشته باشد و بتواند لایه SMAS را پیدا کند .همه هایفوهای داخل ایران این قابلیت را ندارند.هایفویی که این قابلیت را دارد اولتراپی نام دارد.

میکرونیدلینگ صورت

یکی دیگر از روش های است که با استفاده از سوزن ها ی ظریف به تولید کلاژن سازی پوست کمک می کند، از این روش در نواحی صورت،دست ها و دور چشم استفاده می شود که لکه و انواع چین و چروک های پوستی را درمان می کند و می تواند جای زخم را هم محو کندو منافذ باز پوست را هم می بندد. روشی ایمن و با حداقل میزان تهاجم محسوب می شود.این روش یکی از بهترین روش های در حاضر دنیاست چرا که حرارت ندارد و همه افرادی که تزریق فیلر و بوتاکس داشته اند به راحتی و بدون دغدغه می توانند از آن سود ببرند .

لیزر فرکشنال RF

یک لیزر نیست بلکه فناوری است که با کمک امواج رادیوفرکوئنسی عمل می کند.آراف انواع مختلفی دارد سوزنی و غیر سوزنی،که هر کدام مناسب برای مواردی هستند.آراف فرکشنال در واقع آراف سوزنی هست.امواج رادیوفرکوئنسی باعث تحریک  کلاژن سازی طبیعی پوست می شود.از مزیت های استفاده از این کمک درمان جای جوش و لکه و چین و چروک در صورت است. به طوری که پوست به طور طبیعی بازسازی می شود. هم چنین نسبت به دیگر روش های همتای خود مانند لیزر عوارض خاصی ندارد.اما نکته مهم این است که چون حرارت دارد مانند لیزرها برای افرادی که ژل و فیلر در صورتشان تزریق کرده اند توصیه نمی شود.

برای دریافت مشاوره از کلینیک موگه با ما می توانید تماس حاصل نمایید .
نوبت دهی آنلاین
مشاوره آنلاین پوست
همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کلینیک موگه را دنبال کنید .>

تزریق ژل هیالورونیک اسید و فیلرها

تزریق ژل به صورت، تنها برای حجم دهی صورت نیست که توسط متخصصین ماهر انجام می شود. بلکه خودش خاصیت آبرسانی قوی به پوست و کن کردن خطوط و جروک ها بعد از تزریق چند جلسه و کمک به کلاژنسازی پوست می کنند و یک روش جوانسازی پوست صورت است. تزریق ژل به صورت های مختلفی انجام می شود می توانیم صورت های بسیار لاغر و استخوانی را پرتر و زیباتر کنیم، همچنین صورت هایی که براثر کاهش وزش مقدار قابل توجی از چربی های صورت را از دست داده اند پرتر و زیباتر کنیم و می توانیم با تکنیک های خاصی صورت های پر و چاق را استخوانی تر جلوه دهیم همه اینها امکان پذیر است به شرطی که پزشک مهارت و دانش کافی داشته باشد و از برندهای معتبر فیلر استفاده شود.

تزریق ژل به لب یکی از محبوب ترین تزریق های که تا کنون انجام شده است. افرادی که لبهای کوتاه و باریکی دارند برای فرمدهی و خوش حالت شدن لب های شان این عمل را انجام می دهند. توجه داشته باشید افرادی که لب بالای انها بیش از حد باریک است نیاز به تعداد بیشتری دفعات تزریق دارند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

سابسیژن صورت

یکی از روش های سبک و سرپای در عمل های زیبایی است. که در کنار بقیه روش ها میتواند بهترین نتیجه ممکن را در جوانسازی پوست صورت ارائه دهد. در این روش جای جوش، اسکار، آبله مرغان، خط اخم و خط خنده و… را می توانیم خیلی بهتر کنیم حتی گاهی دیگر اثری از آن ها باقی نمی ماند. در این روش با استفاده از ابزاری مخصوص پوست را از لایه زیرین آن که باعث چسبندگی شده است جدا می کنیم. توجه داشته باشید که روش باعث شل شدن پوست نمی شود .

*توجه داشته باشید:

این روش ها باید تحت مراقبت های قبل و بعدی که پزشک متخصص تجویز می کند انجام شود، در غیر این صورت می تواند عامل تهدید آمیزی برای سلامتی و زیبایی افراد شمرده شود.

هزینه هر کدام از این  روش های جوانسازی پوست چگونه محاسبه می شود؟

هر کدام از این روش ها بنا به یک سری فاکتور های مشخص و مشترک قیمت گذاری می شوند، اما نمی توان به طور واضح و شفاف از قیمت های هر کدام به صورت جداگانه صحبت کرد، زیرا تعرفه های مواد مورد استفاده در هر کدام دچار نوسان است.

برند استفاده شده،شهرت، تخصص، تجربه و تبحر پزشک یا تیم متخصص، مورد  نظر، میزان کمیت و کیفیت تجهیزات و مواد مورد استفاده، میزان دسترسی و هزینه ایاب ذهاب شما، معیار های است که کمک می کند برخی از هزینه ها را تخمین بزنید و با پیش بینی و برنامه ریزی برای انجام هر کدام اقدام کنید.

حرف آخر

برای دریافت خدمات پوستی و زیبایی بهتر است به مطب ها و مراکز معتبر مراجعه کنید .

به طور کلی تمامی روش های جوان سازی پوست حول محور تحریک و افزایش کلاژنسازی پوست است. زیرا محققین یافته اند تنها راه شادابی بخشیدن به پوست با ماندگاری بالا، کلاژن سازی  است. اگر این پروسه متوقف شود و یا به مرور زمان روند کندی را سپری کند، پوست رو به پیری و شل شدگی می رود و ظاهری نه چندان زیبا و سالم خواهیم داشت .نکته که باید تاکید شود این است که روش های جوانسازی تک جلسه ای نیستند. افرادی در نهایت سود می برند که جلسات منظم و مرتبی با توجه به پیشنهاد پزشک داشته باشند.

سایر مطالب موگه کلینیک

درمان جای جوش میکرونیدلینگ
تزریق ژل لب سابسیژن
لیفت صورت تزریق ژل زیر چشم

 

Prev post
بعدی post

ارسال نظر