تزریق پروفایلو؛ روشی برای لیفت زیبا بدون حجم دهی زیاد

پروفایلو یک فیلر ضد پیری می باشد که خاصیت درمانی دارد و از هیالورونیک اسید ساخته شده است. مناسب برای پوست هایی می باشد که خاصیت کشسانی و همین طور سفتی خودشان را از دست می دهند. هیالورونیک اسید فیلر بسیار شناخته شده ای است که بیشتر برای حجم دهی و کانتورینگ صورت از آن استفاده می شود. هر آنچه که لازم است در مورد “پروفایلو” Profhilo بدانید را در این مقاله توضیح خواهیم داد

ترکیبات پروفایلو

“پروفایلو” اولین برند اسید هیالورونیک در دنیاست که ترکیبی از دو وزن مولکولی هیالورونیک اسید است.هیالورونیک با وزن مولکولی پایین که وظیفه آن آبرسانی تغذیه پوست و بهبود چین و چروک های سطحی و هیالورونیک با وزن مولکولی بالا، به منظور شکل دهی ،لیفتینگ ،بهبود کیفیت و کاهش شلی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

این فراورده در واقع یک تکنولوژی منحصر بفرد از کمپانی بسیار معتبر IBSA می باشد که کمپانی نوآور و مدعی در صنعت پزشکی زیبایی است.

تکنولوژی نوین این محصول باعث می شود، دو هیالورونیک اسید با دو وزن مولکولی متفاوت در یک سرنگ قرار گیرد و باعث لیفت شگفت انگیز پوست شود.
“پروفایلو” در واقع درمانی هست و صرفن زیبایی نیست و اتفاق ایرانی پسندی!-منظور حجم های زیاد و اغراق آمیز- صورت نمی گیرد. در واقع یک شکل دهی بسیار زیبا و نچرالی اتفاق می افتد. با این که حجم دهی زیادی ندارد اما لیفت بسیار قوی به خاطر تکنولوژی منحصر به فردش دارد .
از “پروفایلو” در دنیا به عنوان یک فراورده Bioremodeling نام برده می شود.تنها هیالورونیک اسید با تکنولوژی هایبرید hybrid هست و این تکنولوژی باعث می شود غلظت بالایی از هیالورونیک اسید را در لایه های عمیق پوست تزریق کنیم به طوری که خود پوست با توجه به نیازش از آن برداشت کند.

این، آن اثر بی نظیر پروفایلوست که باعث لیفت زیبا بدون حجم دهی زیاد می شود و ماندگاری بالایی دارد. باعث تحریک تولید کلاژن تیپ ۱ و ۳ می شود.در نقاط با ریسک بالا مانند گردن به راحتی می شود تزریق کرد .

فیلم تزریق پروفایلو در کلینیک موگه

کابرد های پروفایلو

  • شلی پوست را از بین می برد برای همین در شلی های متوسط بازو نیز بسیار کاربرد دارد.
  • دو سی سی از پروفایلو در ۱۰ نقطه کل صورت را پوشش می دهد‌
  • افرادی که چروک زیر چشم دارند بهترین گزینه است.

دفعات تزریق پروفابلو

برای هر فرد دو بار تزریق به فاصله یک ماه نیاز است .

افراد با شلی پوست زیاد و سن خیلی بالا نیاز به سه بار تزریق به فاصله سه ماه از اخرین تزریق هستند.

خلاصه می کنم ،با “پروفایلو” انقلابی در راه هست!!!

چه خاصیت پروفایلو آن را از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید متمایز می کند؟

پروفایلو ترکیبی از دو وزن مولکولی هیالورونیک اسید است، سبک و سنگین. و این ویژه گی منحصر به فرد پروفایلو بوده که می تواند به صورت همزمان هم آبرسان قوی باشد برای پوست و هم لیفت قابل قبولی بدهد. پروفایلو خاصیت تحریک کلاژنسازی بسیار خوبی دارد. اکثر هیالورونیک اسیدها این خاصیت را ندارند. بعد از هشت هفته پروفایلو شروع به تحریک فیبروبلاست ها برای ساخت کلاژن طبیعی پوست می کند .

تزریق ژل پروفایلو

پروفایلو برای کدام نواحی کاربرد دارد؟

از ژل پروفایلو می توان برای صورت،گردن،دکلته،زیر بازو،دست ها استفاده نمود .

بعد از صورت محبوب ترین ناحیه برای تزریق پروفایلو گردن می باشد.چرا که با افزایش سن پوست گردن شل و غبغب آویزان می شود و پروفایلو بسیار به پیشگیری و رفع غبغب کمک می کند.

چه کسانی مناسب پروفایلو هست؟

بهترین سن برای تزریق ژل پروفایلو ۳۰ تا ۴۵ سالگی ست.گرچه تا ۶۵ سالگی می توانیم آن را در افراد تزریق کنیم.

بهترین افراد برای درمان با پروفایلو کسانی هستند که خواهان آبرسانی و محکم شدن پوستشان بدون حجم هستند.پروفایلو فیلر حجم دهنده نیست.تکنولوژی بینظیر آن سبب شده با این که لیفت خوب و آبرسانی عالی انجام می دهد اما حجم دهی نداشته باشد.

کسانی که صورتشان به حجم هم نیاز دارد باید ترکیب پروفایلو با فیلر های حجم دهنده از جمله هیالورونیک اسید های حجم دهنده یا الانسه یا رادیس به صورت همزمان استفاده کنند .

در کل بعد از گذشت دو تا سه ماه از تزریق پروفایلو یک روز ناگهان متوجه می شوید چقدر پوستتان خوب شده است بدون اینکه بتوانید به مورد خاصی اشاره کنید و اطرافیان شادابی و جوانی تان را بهتان یادآوری خواهند کرد .

برای دریافت مشاوره از کلینیک موگه با شماره 02126653759 می توانید تماس حاصل نمایید .

همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کلینیک موگه را دنبال کنید .

تعداد جلسات انجام پروفایلو؟

انجام دو جلسه به فاصله سه تا چهار هفته اجباری است.جلسه سوم با نظر پزشک و با توجه به مشکل پوست انجام می شود که معمولا سه ماه بعد از جلسه دوم صورت می گیرد . بعد از آن سالیانه در صورت نیاز تکرار می شود .

نتایج تزریق ژل پروفایلو را چه زمانی می توانیم ببینیم؟

معمولا بعد از هشت هفته یعنی بعد از جلسه دوم می توانیم آثار شگفت انگیز پروفایلو را مشاهده نمود .

به صورت براق شدن و فرش شدن پوست،کاهش خطوط و چروک های سطحی پوست،کاهش چروک های زیر چشم،لیفت و کشیده شدن پوست این تغییرات نمایان می شود .

نکته مهم آن است که اگر پزشک انجام دهنده آشنایی کامل با پروفایلو نداشته باشد و تجربه کافی در تزریق پروفایلو نداشته باشد روی نتیجه تاثیر گزار است چرا که نقاط و میزان عمق تزریق بسیار در پروفایلو اهمیت دارد .

Prev post
بعدی post

ارسال نظر