مشاوره آنلاین پوست

امروزه انجام مشاوره آنلاین و غیر حضوری در بین تمامی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا با افزایش ترافیک به ویژه در کلان شهر هایی همچون تهران و بالا رفتن دغدغه مردم ، امکان مراجعه برای تمامی نیازها فراهم نمی باشد . شما می توانید از مشاوره غیر حضوری، برای خدمات استفاده نمایید. موگه کلینیک هم برای راحتی مراجعه کنندگان امکان انجام مشاوره غیرحضوری، به صورت آنلاین را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کرده است.

 برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کلینیک موگه را دنبال کنید .>

جوان سازی

در کلینیک پوست موگه خدمات بسیاری در زمینه جوانسازی ارائه می گردد که مشاوره اولیه را می توان بدون نیاز به مراجعه انجام داد .

رفع افتادگی و چین و چروک پوست تاثیر زیادی در جوان سازی پوست و کاهش سن و سال ظاهری فرد دارد. افزایش سن باعث تحلیل رفتن ساختارهای کلاژنی و بافت چربی و قوام پوست می شود و به دنبال آن آسیب های شیمیایی و فیزیکی مثل نور آفتاب باعث می شود که ساختار پوست رو به زوال برود.

انواع روش های جوان سازی پوست

روش های مختلفی برای جوان سازی و رفع چین و چروک و کشیدن پوست وجود دارد که عبارتند از:

روش های تزریقی مثل تزریق ژل، چربی و بوتاکس

 بعضی اوقات چین و چروک در اثر از بین رفتن بافت چربی پوست بوجود می آید و تزریق چربی یا ژل این مسئله را رفع می کند. بوتاکس برای افرادی که عضلات پرکاری مثل خط اخم یا خطوط پنجه ای دور چشم دارند توصیه می شود. این روش ها بطور نسبی افتادگی پوست را کاهش می دهند.

لایه برداری پوست

شامل میکرودرم ابریژن، پیلینگ و لیزر می باشد. در تمام این روش ها با برداشتن لایه سطحی پوست بازسازی و نوسازی می شود و برای رفع چین و چروک های ریز سطحی و لک ها کاربرد دارد.

کرم های لیفت صورت

این کرم ها رطوبت بالایی دارند و آبرسانی به پوست میزان چین و چروک را کاهش می دهد، لزوما نیازی نیست که از کرم های گران قیمت استفاده شود، استفاده از کرم های مرطوب کننده از سنین جوانی می تواند از خشکی و چین و چروک پوست جلوگیری کند.

محرک ها

شامل انواع لیزر و امواج اولتراسوند، رادیوفرکوئنسی و مزولیفت می باشد. در این روش گرما باعث می شود کلاژن های قدیمی پوست از بین رفته و کلاژن سازی جدید در سطح زیرین پوست انجام شود.

داروهای خوراکی

برخی از داروهای حاوی مواد ضد پیری هستند. برخی دیگر حاوی ویتامین های خنثی کننده آنزیم های تخریب کننده پوست هستند. دسته ای از قرص ها نیز برای شاداب تر و جوان تر شدن پوست مورد استفاده قرار می گیرند.  بیماران با مصرف این داروها نتایج مختلفی را  می بینند. عده ای از رطوبت پوست و عده ای دیگر از سفت شدن پوست خود احساس رضایت می کنند.

فیلترهای بافت نرم

در این روش، فیلترهای بافت نرم زیر پوست تزریق می شوند. نتیجه آن استخوان گونه برجسته می شود و گونه های فرو رفته و گودی چشم و خط آرواره ها را پر می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.