تزریق ژل لب چه مدت ماندگاری دارد؟ + نکات کاربردی

تزریق ژل به لب یکی از شایع ترین و پرطرفدار ترین اقدامات زیبایی است که این روزها از سوی بسیاری از زنان و دختران جوان مورد استقبال قرار گرفته است. اما در این میان همواره یکسری سوالات را به طور مداوم و مکرراً در زمینه بسیاری از مباحثی که در خصوص تزریق ژل لب مطرح است  از جمله ماندگاری تزریق زل لب، مزایای تزریق ژل لب و … را مورد پرسش قرار می دهند. در این مقاله بسیاری از این سوالات را گردآوری کرده ایم و در قالب بخش های مجزا به پاسخ گویی آنها بر آمده ایم.

در صورتی که فرصت خواندن محتوای مقاله را ندارید با گوش سپردن به این پادکست اطلاعات مفیدی از کل مقاله را از زبان خانم دکتر خاک سفیدی بشنوید.

 

انتخاب کلینیک مناسب

قدم اول برای پروتز لب انتخاب یک کلینیک زیبایی مناسب می باشد . به علت کاهش عوارض بهتر است تزریق ژل را در کلینیک ها و مطب های معتبر انجام دهید تا از مواد مناسب به منظور افزایش حجم لب های شما استفاده کند.

در ویدئو زیر میتوانید نمونه‌ای از تزریق ژل لب روسی توسط خانم دکتر خاک سفیدی را مشاهده کنید:

اصول مهم در تزریق ژل لب

دو نکته مهم در تزریق ژل لب بسیار حائز اهمیت می باشد . اول آن که تزریق باید توسط پزشک دوره دیده و ماهر با دید مناسب نسبت به مقوله زیبایی صورت گیرد.بنابراین به دلیل هزینه کمتر سلامتی خود را در مراکز نامعتبر به خطر نیندازید .

نکته دوم آن است که از نوع ژلی که برای شما استفاده می شود آگاهی کامل داشته باشید . پزشک شما می تواند اطلاعات کاملی در زمینه نوع ژل،ماندگاری ژل و … در اختیار شما قرار دهد .

ماندگاری تزریق ژل چه میزان است؟

ماندگاری تزریق ژل لب با توجه به نوع ژل استفاده شده بین 6 ماه تا 12 ماه می باشد .

خصوصیت ژل های استاندارد برای برجسته کردن لب ها، یکی از مهم ترین ویژگی در ژل ها این است که سازگاری بیولوژیکی مناسبی با بدن افراد داشته باشد .

تزریق ژل نباید منجر به تحریک واکنش های ایمنی در افراد شود .

از شرکت های معتبر تهیه شده باشند .ماندگاری تزریق ژل لب

اگر ژل‌ها جذب شوند، باعث بد فرم شدن لب‌ نمی‌شود؟

خیر، بعد از جذب شدن ژل ها فرم لب تغییر نمی کند تنها به حالت اولیه باز می گردد .

نکته حائز اهمیت این است که از تزریق زیاد داخل لب پرهیز شود که لب ازحالت طبیعی و زیبای خود خارج نشود.خانم دکتر خاک سفیدی بر فرم دهی لب بیشتر تاکید می کنند تا حجم دهی لب

برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کلینیک موگه را دنبال کنید .

چه افرادی کاندید مناسبی برای تزریق ژل می باشند؟

اصولا تمام افرادی که لب های کوچکی دارند می توانند از تزریق ژل به منظور افزایش حجم و فرمدهی لب های خود استفاده کنند . اما باید یک انتظار منطقی از انجام این عمل خود داشته باشند .

تزریق ژل لب درد دارد؟

خیر تزریق فیلر لب از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود تا در طی تزریق ژل هیچگونه درد برای فرد احساس نشود .

مدت زمان انجام پروتز لب چه میزان است؟

مدت زمان انجام پروتز برای لب ها با بی حسی انجام شده قبل از آن، حدود سی دقیقه طول می کشد . و بعد از آن می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید .

روند انجام تزریق ژل لب

برای انجام تزریق، پزشکان و متخصصین این حوزه از بهترین و بهداشتی ترین سرنگ هایی که برای همین منظور تولید شده اند کمک می گیرند.

در واقع ژل ها را از طریق سرنگ های مخصوصی وارد زیر بافت پوستی لب می کنند. این عمل موجب می شود که لب افزایش حجم داشته باشد.

فیلم فرم دهی لب با تزریق ژل در کلینیک موگه

ماندگاری تزریق زل لب چقدر است؟

واقعیتی که وجود دارد این است که بسته به این که ژل ها از چه میزان کیفیت برخوردار باشند از شش تا دوازده ماه می تواند زیر بافت لب اثرگذاری داشته باشند.

بسیاری از عوامل دیگر در ماندگاری این ژل ها اثر گذار است. برای مثال سرعت جذب ماده هیالورونیک در افراد، نحوه تزریق، نوع ژل و کیفیت آن نیز از عوامل مهم در هنگام تزریق است.

از همین رو توصیه ای که داریم این است که از بهترین و معتبر ترین پزشکان برای انجام تزریق ژل لب کمک بگیرید تا بهترین روند تزریق انجام شود و نتیجه روند رضایت شما را به همراه داشته باشد.

عارضه های طبیعی بعد از تزریق ژل لب

ژل لب همچون سایر اقدامات زیبایی می تواند عارضه هایی در پی داشته باشد که بخشی از آن ها بسیار طبیعی است و بعد مدت زمانی کوتاه از بین می رود. از جمله عارضه هایی که بعد ازانجام تزریق ژل لب بروز پیدا می کند از این قرار است:

  • کبودی
  • درد در ناحیه تزریق
  • تورم و التهاب

البته باید توجه داشته باشید این عارضه ها در مدت کمتر از سه روز از بین می رود و نتایج تزریق مشاهده می شود.

*البته این نکته را در نظر داشته باشید که کبودی بیشتر از سایر عارضه ها به طول می انجامد.

عارضه های خطرناک و ماندگار بعد از تزریق ژل لب

بعد از تزریق ژل به لب ممکن است که عارضه هایی ظهور پیدا کند که ابدا برای افراد خوشایند نباشد و مشکلاتی را برای آنان پدید بیاورد. مثلا:

  • برجستگی غیر عادی در محل تزریق ژل

یکی از عارضه هایی که برای برخی از افراد رخ می دهد همین عارضه است که البته در مواردی با انجام ماساژ به راحتی می توانند این مشکل را برطرف کنند.

  • گلوله گلوله شدن مواد تزریقی در زیر باف لب

گلوله گلوله شدن مواد ژل یکی ازدیگر عارضه هایی است که عوامل زیادی موجب بروز این مشکل می شود. برای مثال:

تزریق نامناسب ژل به لب به طوری که یا حجم ژلی که تزریق می شود زیاد باشد یا اینکه عمقی مناسبی که ژل ها باید تزریق شوند رعایت نشود.البته در مواردی نیز به دلیل درشت مولکول بودن ژل ها این اتفاق رخ دهد.

از همین رو در این موارد است که می توان گفت مهارت و توانمندی پزشک در تزریق ژل لب نمایان می شود و افراد باید رعایت کنند.

  • نکروز شدن بافت لب

در مواردی که افراد در مراکز نامعتبر و یا نزد پزشک نامعتبر به انجام تزریق ژل لب اقدام کنند گاها از مواد چینی برای تزرق لب استفاده می کنند که این مواد به دلیل غیر استاندارد بودن مشکلاتی از قبیل نکروز شدن لب افراد را در پی دارد.

*در اکثر موارد زمانی که این مشکلات پیش آید متخصصین می توانند با تزریق ماده هیالاز تمامی مشکلاتی که رخ داده را از بین ببرند.

لبته باید گفت ژل های چینی به ماده هیالاز پاسخ مناسبی نمی دهد و باید سایر اقدامات درمانی صورت گیرد. که این مساله از سوی بهترین پزشکان و متخصصین تشخیص داده می شود.مدت زمان انجام پروتز لب

مزایای تزریق ژل لب

  • زیبایی لب ها
  • افزایش حجم لب ها
  • نرم شدن بافت لب ها
  • روشی با استانداردهای بالا
  • ایمن و بی خطر

بهترین برندهای ژل های لب

بسیاری از برند ها از سوی بسیاری از پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد اما برند هایی هستند که از انواع دیگر برند ها بسیار بهتر و معتبر تر هستند.

  • بلترو
  • آلیاکسین
  • ژوویدرم
  • تئوسیا
  • رستیلن
  • پرینسس

این ها ژل هایی هستند که نتیجه را بسیار طبیعی می کنند و با کیفیت بالایی که دارند مشکلاتی را برای افراد ایجاد نمی کند.

فیلم فرم دهی لب ها با فیلر هیالورونیک اسید در کلینیک موگه

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

  1. استفاده از یخ بر روی لب ها برای کاهش تورم
  2. اب زیاد بنوشید
  3. از مصرف الکل پرهیز کنید زیرا الکل باعث می شود احتمال کبودی بالا رود
  4. سونا و جکوزی تا دو روز ممنوع است و نباید بروید
  5. غذای پرنمک و شور باید پرهیز شود

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل لب داشته باشند؟

  • افرادی که اطراف لب ها عفونت فعال دارند
  • افرادی که نقص سیستم بدنی دارند
  • افرادی که بیماری لوپوس دارند
  • افرادی که نسبت به ژل ها حساسیت دارند

نتیجه نهایی تزریق ژل لب

یکی از مهم ترین سوالاتی که زنان و دختران جوان می پرسند این است که بعد از چه دوره ای می توانند نتیجه نهایی تزریق ژل لب را ببینند.

برای پاسخ گویی باید گفت بعد از دو هفته ژل به طول کامل با بافت لب یکی می شود و می توانید از نتیجه تزریق لذت ببرید زیرا که بعد از این مدت کاملا نتیجه را می توانید مشاهده کنید.

سایر مطالب موگه کلینیک

درمان جای جوش میکرونیدلینگ
تزریق ژل لب سابسیژن
لیفت صورت تزریق ژل زیر چشم

 

Prev post
بعدی post

ارسال نظر